Pengikut

atas

Ahad, 25 Mac 2012

Munculnya Panji-panji Hitam Dari Khurasan..



Semalam aku demam kerana perjalanan batiniah yang amat jauh lantas meletihkan keadaan fizikal diriku.

3 hb Mac, 2012 merakamkan suatu sejarah hitam dalam sejarah Umat Islam dengan runtuhnya Khilafah al-Islamiyah di Turkey pada 1922 Masehi di mana Sistem Khalifah Uthmaniyah diruntuhkan oleh kamal at-Tartuk dengan bantuan British dan Negara-negara Barat..


Hal ini telah digambarkan oleh Rasulullah SAW di dalam sebuah hadis iaitu:
Rasulullah SAW bersabda: “Telah berlaku Zaman Kenabian ke atas kamu, maka berlakulah Zaman Kenabian itu sebagaimana yang ALLAH kehendaki. Kemudian ALLAH mengangkat zaman itu. Kemudian berlakulah Zaman Kekhalifahan (Khulata’ ur Rasyidin) yang
berjalan seperti Zaman Kenabian. Maka berlakulah zaman itu, sebagaimana yang ALLAH kehendaki. Kemudian ALLAH
mengangkatnya lalu berlakulah Zaman Pemerintahan yang menggigit (Zaman Fitnah). Berlakulah zaman itu sepertimana yang ALLAH kehendaki.


Kemudian ALLAH mengangkatnya pula. Kemudian berlakulah zaman penindasan dan penzaliman (pemerintahan diktator) dan berlakulah zaman itu sepertimana yang ALLAH kehendaki. Kemudian berlaku pula Zaman Kekhalifahan (Imam Mahdi dan Nabi Isa) yang berjalan di atas cara hidup Zaman Kenabian.” Kemudian baginda diam. (Hadis Riwayat Imam Ahmad).


Islam terpaksa menempuh zaman gelap atau zaman fitnah yang panjang. Telah, sedang dan akan berlaku detik penentuan serta "sequence" peristiwa untuk umat Islam keluar daripada zaman fitnah kepada zaman ummah kali kedua.

~ STUDY THE HISTORY,
~ UNDERSTAND THE STRATEGIES,
~ LEARN THE LESSONS..!!

Kita dilahirkan disatu zaman yang aqidah, ibadah, akhlak, ilmu, didikan, sosial, ekonomi, politik dan seluruh aspek hidup umat Islam sudah dirosakkan oleh Yahudi, Nasrani, Komunis, Kapitalis, Nasionalis, Sosialis dan lain-lain isme lagi. Juga dirosakkan oleh nafsu dan syaitan serta tipuan dunia.


Inilah sifat zaman jahiliah. Sebab itu kita amat perlukan seorang rasul sepertimana umat di zaman jahiliah dulu itu mendapatkannya.

Tetapi Nabi dan Rasul sudah tidak ada lagi. Maka ALLAH yang amat sangat penyayang dan lemah lembut itu menyimpan untuk kita, sesuatu yang mirip dengan apa yang berlaku di Zaman Kenabian itu. Yakni satu jadual yang lengkap perihal akan berlakunya kebangkitan Islam kali kedua untuk zaman jahiliah kedua ini. Jadual itu sebenarnya sudah lama ditunggu oleh dunia Islam. Yang mana setiap zaman umat Islam mengharapkan agar ianya berlaku di tangan mereka.

Abu Bakar Ibn Abi Maryam melaporkan bahawa beliau mendengar Rasulullah SAW telah bersabda;
"Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka Simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan).
((( H.R Imam Ahmad Ibn Hanbal ))).


Bukankah ini semua sedang terjadi?? Sebenarnya Hadis-Hadis dan al-Quran itulah Jig Saw Puzzle yang berselerak sambil menunjukkan Jalan Lurus kepada siapa yang bertakwa..

Kenapa Nabi Bersabda Semikian Rupa?
Golongan Manakah Yang Sedang Giat Menjalankan Permintaan Nabi ini??

BAGI MEREKA YANG MENGKAJI,
MESTI MENGETAHUI ADA RAHSIA YANG TERSEMBUNYI

((( DARI TIMUR KE HARAMAIN )))

Ibarat ular pulang ke lubangnya..
Islam Terakhir Dari Rumpun NAGA...
Ahlul bait Kembali Bertahta...
Keturunan Rasulullah Memegang Tahta...
Dari Timur Ke barat berjalan & berkuda...
Menyampaikan Misi Takhta lagi Terahsia...
Bangsa Yang MEMENDAM RASA...
Bangsa Yang Punya

((( ALTER TERAHSIA )))


Daripada Abdullah bin Harist bin Juzu' Az Zubaidi katanya:
Sabda Rasulullah SAW akan lahir SATU GOLONGAN manusia dari TIMUR, mereka menyiapkan tapak kepada pemerintahan al-Mahdi.
~ Sunan Ibnu Majah
~ Sunan Baihaqi
~ Uqdud Durar (m/s 92)

Tapak Pemerintahan?
Adakah Anda Tahu Malaysia, Indonesia dan Sekitar Nusantara Sedang Giat Di Dalam Berurus niaga Mengunakan Dinar Dan Dirham...
Inilah Yang Disebut Bagaikan Bumi Madinah Ke -2..

Kenapa disebut Timur?

Daripada Ibnu Umar bahawa Nabi SAW sambil memegang tangan Sayidina Ali baginda bersabda: “Akan keluar dari sulbi ini seorang pemuda yang akan memenuhi bumi ini dengan keadilan. Maka apabila kamu meyakini demikian itu, hendaklah kamu bersama pemuda dari Bani Tamim itu. Sesungguhnya dia datang dari sebelah Timur dan dialah pemegang Panji-Panji al-Mahdi.” (Riwayat At Thabrani)

Kerana disanalah keluarnya Panji-panji Hitam yang akan ke Khurasan.


>>>> 72 bulan <<<< Berjalan, berkuda bergabung dengan batalion lain. Bertempur dengan susah dan payahnya, mendaki bukit dan meredah salji. ~~~~> EKSPEDISI TETAP DITERUSKAN KE KHURASAN <~~~~ Kerana di sana ada kunci kedua yang diisyaratkan... Ternyata bahawa jadual itu ALLAH simpan untuk kita. la tidak berlaku sebelum ini tapi ternyata sedang berlaku sekarang ini. Atau kalaupun belum pasti ia berlaku di kurun ini, apa salahnya kita berlumba-lumba dan berdoa agar ia terjadi di zaman kita dan melalui tangan kita. Sebab kita pun rindu sekali untuk melihat bagaimana rupanya Jadual-Jadual ALLAH yang memaparkan kegemilangan Islam yang sangat indah itu. Kita Sudah jemu sekali hidup dalam dunia Sekularis ini. Kalau para Sahabat pun iri hati dan ingin menikmati jadual agung yang dijanjikan untuk umat akhir zaman ini, mengapa tidak kita? Dan kalau Sahabat Abu Ayub al-Ansari yang sudah tua itu pun bersemangat muda di 1400 tahun dahulu, untuk merebut Kota Konstantinopel dari tangan Kristian sebagaimana yang dijanjikan oleh Rasulullah, merebut untuk menjadi ketua yang baik kepada tentera yang baik seperti yang disabdakan, mengapa ada lagi di kalangan umat Islam mereka yang asyik berprasangka terhadap janji-janji ALLAH untuk akhir zaman ini? Rasulullah SAW bersabda: ALLAH mengutus pada umat ini disetiap awal 100 tahun orang yang akan memperbaharui urusan agama-Nya (mujaddid). Kaliann Semua, lagi berapa tahunkah genapnya 100 tahun Khalifah Uthmaniyah ditumbangkan ??? Ada dua tanda untuk kedatangan al-Mahdi ... Yang pertama adalah gerhana bulan di malam pertama Ramadhan, dan kedua adalah gerhana matahari dipertengahan bulan ini. (Ibn Hajar al-Haythami, Al-Qawl al-Mukhtasar fi `Alamat al-Mahdi al-Muntazar, hal. 47) Pada tahun 80an telah terjadinya 2 gerhana matahari dan gerhana bulan di bulan Ramadhan berturut-turut..!! Anda Tahu apa maknanya ini semua ??? Ini adalah tanda-tanda (kelahiran Muhammad ke-2 ) Inilah Muhammad Bin Abdullah yang kami maksudkan sebagai Imam Mahdi. Masih ingat lagi tentang TASIK GALILEE ??? Tinggal berapa tahun lagi tasik itu akan kering? Rasulullah SAW Bersabda: Sebuah bintang dengan ekor bercahaya akan muncul dari Timur sebelum munculnya al-Mahdi. (Ka’ b al-Ahbar ). Anda Masih Ingat Komet Halley ? Tahukah anda untuk mengukuhkan pendapat ini, bintang yang terbit melalui Timur dan barat adalah tanda-tanda ; (kelahiran Muhammad ke-2 ) dan bintang yang dimaksudkan itu = Komet Halley Juga telah muncul sekitar tahun 80an... dan hari ini sudah pun berlalu menghampiri 30 tahun. (Allah telah "sengaja" bekalkan tanda2 ini untuk umat ISLAM bersedia, sudahkah anda beringat ???) (Allah telah "sengaja" mengIZINkan kata2 Nabi semuanya jadi 100% di zaman kita).

11 ulasan:

  1. Assalamualaikum,saudara

    ".... meskipun mereka membunuh As-Syahid Syeikh Ahmad Yassin, maka akan dikeluarkan utk mereka 100 orang As-Syahid Syeikh Ahmad Yassin..

    maka bawalah aku bersama mengibar Panji-panji hitam al-Mahdi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin semoga kita bisa ikut ambil bagian dari setiap perjuangan.

      Padam
  2. Salam .Aliran yang sama tujuan yang sama : sila layari Cahaya Al Majid Perjalanan Ke Dua untuk mengetahui secara mendalam berhubung tajuk yang dinanti. Saman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mca ok pe,dap tu tak betul,mca sokong islam pe,mca dok ngan umno bantu membantu hidup bersama untuk syiar islam secara tak langsung, umno pun secara tak langsung juga sebar syiar islam pd mca, statistik menyatakan % tinggi cina mca telah menucap 2 kalimah syahadah,dap je sial tak nak islam,13 mei tu dap kacau sebab kalah dan nak bunuh islam umno dan cina mca yang sokong umno,inilah komen saya bila layari cahaya al majid perjalanan ke 2, akhir sekali hanya dr mahathir mampu tegak syiar islam di bumi melayu ini, pas topeng islam jer,wsalam,,,,

      Padam
  3. tidak sabar menunggu masa itu. siap bergabung untuk panji panji Allah

    BalasPadam
  4. Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafah Islam Akhir Zaman

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami
    Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi
    as A New World Religion Bangsa Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Anda Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
    Bukan Menjadi bagian dari Bangsa-bangsa berdasarkan Suku ataupun wilayah

    Kunjungi Undangan kami Kehadiran anda kami tunggu di
    di http://khilafahislam.eu.ht

    BalasPadam
  5. panji hitam dari indonesia siap bergabung
    http://panjihitammahdi.blogspot.com

    BalasPadam
  6. mungkin telah tiba masanya berpeluang melihat apa yang digambarkan oleh Nabi Muhammad, semua tanda2 kiamat kecil telah lama lengkap. tanda2 kemunculan dajjal juga telah hampir cuma belum memunculkan diri dengan nyata. Dan isyarat yg paling ditakuti apabila paksi bumi sedang bergerak dgn lajunya dr paksi asal, NASA juga mengesahkan kemungkinan fenomena itu akan menyebabkan matahari terbit dari barat. Mungkin benar kita sebenarnya berada diera kemunculan dajjal, jika ikut jadual2 Allah. Ayuh bertaubat sebelum roh berada dikerongkong dan matahari muncul di barat

    BalasPadam
  7. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PEMBUNUH THOGUT
    BENTUKLAH PASUKAN PEMBUNUH TOKOH-TOKOH MUSUH ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN GUBERNUR MILITER ISLAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU


    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    email : angsahitam@inbox.com
    masukan dalam email kode yang dikehendaki
    misalnya 301 : (untuk batalion pembunuhh Thogut / tokoh-politik)

    email : angsaputih@inbox.com

    BalasPadam
  8. DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
    DISELURUH DUNIA
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    "Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    BalasPadam