Pengikut

atas

Rabu, 15 Jun 2011

Masonic Symbol in Malaysia


Simbol Mengalu2kan Kedatangan ad-DAJJAL

 1 Malaysia
 Eye On Malaysia
 Sunway Pyramid
 JPA Logo
 Putrajaya
Suria KLCC 
UMNO Logo

7 ulasan:

  1. FReEmason betul kita punya Malaysia
    TAK AMAN DAH MALAYSIA KITA .
    Lagu janji ditepati tiru indon .
    apa arr

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai? Awak remaja lagi ke? hasil penulisan macam masih remaja. Maaf lah, sekiranya awak merasakan Malaysia sudah tidak aman. Haaa, di sini lah peranan kita untuk 'selamatkan' Malaysia . Untuk melihat kemajuan sesebuah negara, lihatlah pada generasi mudanya' . Nampaknya, remaja kena mainkan peranan penting lah, takutkan tengok misi gerakan rahsia ni semakin merebak? Jom sama sama atasinya :)

      Padam
  2. tak smua logo brbentuk segitiga tu...freemanson...contoh mcm piramid kt mesir tu...x kn freemanson yg punya..sbab bangunan piramid tu dh lama d bina..sblom agensi freemanson wujud lagi sudah ada....lambang umno tu..lambang persatuan melayulah...x tngok kris ke lambang melayu..?tulis jawi ke huruf ba lambang islam agama rasmi..?..x kn lh melayu di sama kn dgn freemanson..astaqfirullah al adzim....maaf ye..saya hanya menegak kn apa x tak btol..jgn jd taksub kepada partubuhan freemanson....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bodoh ko niw rupanya,freemason dah lama wujud pada zaman nabi sulaiman lagi,cume perkataan berbeza,baca sejarah nabi sulaiman dula la,sebelom berhujah hehe,melayu masih terus tido rupanya,..!!!

      Padam
  3. jgn lupe masokkn bendera PKR bro..2 pon da mcm freemason da aku tgk..

    BalasPadam
  4. blog ni bajet cam nk hina kerajaan umno la ni.... bndera PKR pon sma gak asal x msukkan dlam blog ni =_= ...

    BalasPadam
  5. Maaf, boleh tunjukkan sumber yg betul? jangan bersifat 'buyers' . Amalkan penulisan yang bersifat akademik . Kalau betul, tunjuk bukti . Ramai orang melayu sekarang dah pandai guna otak kiri, kelebihannya yang akan mencari jawapan untuk persoalan yg muncul, bukan hanya gunakan otak kanan yg hanya pandai menerima maklumat tanpa ada usul periksa terlebih dahulu . Saya minta maaf. Saya juga berminat nak tahu mengenai gerakan rahsia ini tapi saya sangat keliru dengan entri-entri daripada 'bloggers' yang berbeza hasil penulisannya. jadi, untuk setiap entri yang melibatkan pengetahuan, cuba selitkan sumbernya, mungkin itu dapat membantu untuk buka minda orang ramai, khasnya orang melayu yang masih tidak tahu atau keliru tentang 'misi'gerakan rahsia ini.Malahan, pahala pun dapat untuk penyebaran ilu ini *pandangan sahaja .

    BalasPadam